1990-an | Tirana Aduka
Custom Search

Friday, June 8, 2012

1990-an

Bulan Berikutnya....aku kembali ke kedai yang ku gemari untuk mencari apa yang patut......sebenarnya niat dihati bukan untuk mencari barang tetapi untuk mencari...kalau-kalau ada kelibat si gadis tersebut...sebulan dah berlalu.....agak-agak jumpe tak...?huhuhuhuhuhuuuuuuuuuuuuuuuu....
.
Tak jumpa walau seharian aku lepak kat situ......tak ada kelibat ......
Aku biasanya pergi kemana sahaja jarang membawa teman aku group....bukan tak de kawan cuma aku kadang kala suka untuk bersendiri........bab kawan ni tak yah cerita....memamng tak muat nak tulis....disuatu masa aku akan ceritak bab kawan,kawan sejati makan kawan.,kawan tepi jalan.....kawan jadi lawan....

Dengan langkah tenang aku menuju ke stesen bas............sedang aku mencari bas untuk pulang dengan memandang bahagian depan bas...biasanya ada di tulis distinasi bas ke sesuatu tempat ....ada di bahagian atas bas cermin hadapan......'Bedebab....!!!!!!" terlanggar aku dengan seseorang............adoi sakit kepala aku terhatuk kepala dia...nasib baik tak benjol.........dalam hati aku....buta ke ....? tak nampak ke ....?
Terkedu seketika aku melihat  orang yang melanggar aku tadi seiras sama dengan I.C yang berada dalam simpanan ku....
Terus ku bersuara.....

0 comments: