Belum Shooping | Tirana Aduka
Custom Search

Monday, April 28, 2014

Belum Shooping


Ni gambar Bulan Lepas...
Alhamdulillah ada OFFER di Farmasi Eden..
Dapat beli banyak sikit..

Untuk bulan May (5) aku
Belum Shooping lagi barang keperluan Bonda
Oh Bonda..
Harap Bersabar..



Stok Pamper pun tinggal sedikit  ni...
hari ini 27.04.2014 Aku beli 2 je dulu buat Bonda..
Sabar Bonda Ye...


Tisu basah dan tisu kering Khas buat bonda


Susu dan Harganya jika tak ada OFFER....



Setiap bulan di sinilah TA shooping untuk Bonda TA..
Dah kenal dah dengan Taukey Farmasi ni..
Tak sampai hati rasanya nak ambik dulu barangnya..
Wal hal ada lesen aku nak ambik dulu..
Nanti dulu....nanti guna masa terdesak...
Peluang yang ada bukan tak nak di rebut...
Kepercayaan Taukey Farmasi pada aku Bukan kepalang
Aku jadi malu...
Relexssssssssssss dulu....

1 comments:

Unknown said...

banyak jugak perbelanjaanyaa..
moga TA kuat dan tabah ye..:)