Aku Dua Bulan Sepi | Tirana Aduka
Custom Search

Tuesday, November 11, 2014

Aku Dua Bulan Sepi

Alhamdulillah syukur atas nikmat yang di Limpahkan Oleh Allah  S.W.T
Amin amin amin...

Dua bulan sepi dalam dunia blogging, aku, bukan menyombongkan diri ini atau membawa hati yang luka,
Laptop ku pecah separuh dan tempoh masa untuk di perbaiki mengambil masa yang lama,
Alat ganti yang agak susuh dan mahal bagi aku la..mahal..melambatkan lagi proses baik pulih Laptop ku  ..adeh..

Berkat kesabaran akhirnya aku kembali...
Kembali blogging...

Pada teman-teman di alam maya ini......maafkan diri TiranaAduka....

Love Blogging

4 comments:

Kakzakie Purvit said...

Selamat kembali berblog TA. Kepiye khabare bonda TA? Mugo diparengi kuat/tabah..

Anum said...

salam
welcome back
semoga sentiasa kuat dan tabah

Asep Haryono said...

Selamat datang kembali. Selamat bergabung dalam dunia perbloggingan. Semangat ya. Keep Blogging

TiranaAduka said...

@kakzakie
Terima kasih...kangen banget nie dengan dunia blogging

@nurzakiah anum
Terima kasih sis...rindu dengan komen sis yang nakal....

@Asep Haryono
Trimas...kang asep....sudi mampir...
you too kang asep...