Aku 2015 | Tirana Aduka
Custom Search

Monday, May 11, 2015

Aku 2015

Salam Buat semua Blogger yang sentiasa di ingati selalu



TiranaAduka
2015
MAY..

Buat tatapan semua sahabat blogger yang di rindui selalu...
Post khas dari TiranaAduka..


Tua dah rasanya diri ini..ahhahahahah
Harus aku melangkah lebih lagi untuk  amalan akhirat ku
ya...
Banyakkkan amalan aku....
Banyakkan sedekah ku....

Aku kekadang mudah lupe dan alpa...
bukan terasing tetapi tanggungjawap ku pada
BONDA yang tercinta...



2 comments:

Kakzakie Purvit said...

Mugo diparengi waras TA. Pengeran sentioso membantu wong seng ileng karo wong tuo. Duo mak orak ono tabir - peluang igek ono digunakke..

OKje said...

Semakin menginjak tahun kita mmg semakin tua TA. Kalau ada cita cita untuk memperbanyakkan bekalan .....itu sudah bagus, moga sentiasa diberi peringatan oleh Nya