Farmasi Eden Setia Alam | Tirana Aduka
Custom Search

Thursday, March 20, 2014

Farmasi Eden Setia Alam


Farmasi Eden di Setia Alam,
Tempat aku membeli belah untuk segala keperluan Bonda,
Bagi aku harga di sini boleh tahan dah banyak tempat aku dan adik beradik survey.
Sepakat untuk membeli segala keperluan Bonda di sini.

Dalam sebulan 2 atau 3 kali aku ke sini .
kalau aku tak sempat adik-beradik aku yang datang.
Alahamdulillah servis di situ amat memuaskan
Yang penting aku dapat harga yang berpatutan
Mungkin atas kekerapan aku  ke sana
Alhamdulillah
...
Susu Nutrin Diabetik adalah yang Utama
Pampers dewasa kedua
wish trap for blood test ketiga
Tisu basah keempat,
Sarung tangan Getah

Itu adalah barang-barang yang paling utama..





4 comments:

Anum said...

great

TiranaAduka said...

@Anum
Thanks sis anum...nanti TA lepak kat blog sis...tungggguuuuuuuuuu...

Farah Waheda Wahid said...

bagus tu semua keperluan di satu tempat dengan harga yang berpatutan...

TiranaAduka said...

@Farah
Betul tu...