Tak Jaga Bonda | Tirana Aduka
Custom Search

Thursday, June 12, 2014

Tak Jaga Bonda


Aku.....
Lima hari tak melihat dan menjaga Bonda
Atas Alasan
Yang tak dapat aku elakkan..
Alhamdulillah.....
Aku bersyukur mempunyai adik-beradik yang dapat mengantikan aku sewaktu ketiadaan aku di sisi bonda
Maafkan daku Wahai BondaKU...



Bulan Ni 
dapat beli 3 tin susu Bonda...
Terima kasih pada Acik Ann....
Love you so Much...
Atas kesudian dan Keikhlasan hatinya dalam membantu Bonda TA..
Moga Di murahkan Rezeki dan di Limpahkan Rahmat
Kepada Acik Ann...
Tidak dapat diungkapkan di sini atas jasa Acik Ann
Hanya Di Blog pician ini dapat aku coretkan sebagi ingatn aku di masa akan datang
Aku.......Amat bersyukur..
amin amin amin

2 comments:

Anum said...

x pe la kan

Bunda_nora said...

Alhamdulillah...aamiin..