Cara Lain Menyembuhkan Stroke | Tirana Aduka
Custom Search

Friday, September 20, 2013

Cara Lain Menyembuhkan Stroke

Aku Mohon Keampunan Pada Mu Ya Allah..

Cara Lain Menyembuhkan Stroke
Cara Lain Menyembuhkan Stroke

Mencuba dengan kawdah rawatan ini.... adalah usaha aku pada 2 tahun yang lepas ke atas bonda akibat stoke yang di alaminya....sebelum teruk.....
Nyata ada sedikit membuahkan hasil...

Cara Lain Menyembuhkan Stroke


Cara Lain Menyembuhkan Stroke

Untuk peringkat permulaan  aku hanya menggunakan sehari sekali dan tempoh jangka masa adalah 2 jam pada tahap kepanasan 2 sahaja,...

hari demi hari dan bulan berganti bulan..... semakin lama semakin kerap aku gunakan dan sedikt sangat perubhan yang berlaku pada bonda..
Aku tetap bersyukur....
Bonda sering memprotes panas dan berpeluh...ketika itu bonda boleh bertutur dan makan seperti biasa..
aku pun menerangkan yang jika berpeluh itu tandanya sihat dan segala urat saraf bonda mengalir dengan lancar  pada sistem pendarahan bonda...

3 comments:

wantie said...

hmmm... kalau sesuatu di luar kebiasan kita memang tak selesa. Tak pe permulaan tu mungkin boda TA tak selesa. lelama mungkin ok la tu..

Anonymous said...

Mahal tak peralatan ni tirana..?ini antara usaha dn ikhtiar...baguslah kalau menampakkan hasilnya...alhamdulillah

Anonymous said...

Have you ever considered writing an e-book or guest authoring on other sites?
I have a blog based on the same information you discuss and would really like to
have you share some stories/information. I know my audience would enjoy your work.
If you're even remotely interested, feel free to send me an e mail.


Also visit my blog: notebook ieftin sh