Dugaan Aku ..Adakah aku tabah | Tirana Aduka
Custom Search

Wednesday, July 23, 2014

Dugaan Aku ..Adakah aku tabah

Oh tuhan ku yang maha esa ... pengasih lagi maha pemurah.... memberi pengertian buat ku.... agar aku tabah untuk hidup di muka bumi ini... Tidak cukup setakat ini... Dan kini aku mengerti antara dosa dan pahala... yang mana lebih beerti... untuk bekalan aku di hari nusa Bekalan aku di SANA Oh tuhan ku yang maha esa pengasih maha pemurah... andainya malam ini adalah malam yang indah bagi kau mencari Hidayah mu... pengampunan dan pengharapan... Untuk ku menebus dosa-dosa semalam.. Oh tuhan ku yang maha esa... Ampunilah aku ini Insan yang selalu alpa dan lalai.. Andai nyawaku tidak panjang.. Coretan ini sebagai saksi....aku aku menulis di ruangan yang keciol ini... Bukanlah kalaimah aku yang terakhir ... Nukilan rasa rindu dendam dan kasih sayang yang amat amat dalam.... Tirana Aduka

0 comments: