Tak Lena Beradu | Tirana Aduka
Custom Search

Tuesday, July 22, 2014

Tak Lena Beradu

Entah Mengapa malam ini tak lena aku beradu... Sukar untuk ku lelapkan mata ini.... Mungkin aku terlalu memikirkan.. ntahlah... Coretan ini ku lakarkan di alam maya... Oh Bonda .. Esok Bonda akan ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang Seperti yang di jadualkan .....Bonda Akan menjalani Pembedahan ....Di bahagian perut... Mengantikan saluran Tiup yang telah sekian lamanya berada di hidung Bonda... Bertukar ke bahagian perut pula.. Entah Mengapa aku sukar beradu.... Adakah aku.... Ntahlah Perjalanan akan bermula selepas solat subuh... Alhamdulillah berkat doa...... Adik aku sedia untuk menghantarkan Bonda ke sana.. Moga segalabnya berjalan dengan lancar... Amin amin amin.... Di bulan yang mulia ini...Doa aku pada Bonda tak pernah putus......sentiasa di ingatan setiap waktu dan setiap detik... Ya...ALLAH permudahkanlah urusan aku ini... Amibn amin TiranaAduka

0 comments: