Rupa Herba Buasir | Tirana Aduka
Custom Search

Friday, July 3, 2015

Rupa Herba Buasir



Rupa Herba yang digunakan bagi rawatan alternatif penyakit Buasir. Berwarna hijau pekat dan licin,
Untuk melihat pada bahagian dalam sila ke sini.

Berkongsi sesuatu yang baik di halaman maya ini, Mungkin ada yang geli atau rasa kurang selesa dengan apa yang aku tulis ni..Tetapi bagi  mereka yang menghidap penyakit Buasir, kepedihan dan keperitan yang amat sangat dapat aku rasainya sedikit

Berikutan dari pengalaman rakan aku , pelbagai ubat dari rawatan tradisional cina (sensei) dan rawatan moden klinik dan farmasi yang berdekatan, semuanya telah di ikhtiarkan..dua tahun dalam sengsara.penderitaanya hanya dia dan isterinya yang tahu..Aku di kala melawatnya di rumah...sungguh pilu kurasa, tapi apakan daya aku sekadar berdoa pada yang maha Esa...Moga di kembalikan kesihatannya..

Mungkin....ini mungkin belum jodohnya atau tidak serasi dengan ubat-ubatan yang di ambil.
Kata orang kalau dah jodoh tak kemana ,aku mempercayainya tetapi bukan dengan kita bersenang lenang atau duduk menadah doa.. Usaha..usaha yang di iringi dengan doa + tawakal...membuahkan hasil yang baik..

Syukur alhamdulillah kini rakan ku sudah kembali seperti nornal...Penyakit buasirnya sudah tiada..
Itulah yang di ceritakan pada aku .. aku tumpang gembira dan ku kongsikan disini sebagai catatanku

TiranaAduka..

2 comments:

Anum said...

mohon share

Susan said...

This committee help to many people. You can use their services in your work. You can read research papers about all details of their work. Insta stalker is one of the best anonymous Instagram stories viewer. You can use it to stalk stories and users.