Aku Adalah Aku | Tirana Aduka
Custom Search

Thursday, October 3, 2013

Aku Adalah Aku


Dugaan demi dugaan yang menimpa aku ...semoga aku tabah  menghadapinya....Ya Allah...tabahkan dan cekalkan hati ku ini untuk menghadapi ujian mu itu....
Bonda  mungkin dah berputus asa itu padangan aku tapi aku lihat semangat adik adik dan abah tak ketinggalan juga aku untuk memulihkan penyakit stroke bonda agar pulih seperti sediakala....
Allah maha mengetahui apa yang berlaku seterusnya...
doa dan usaha telah di lakukan sepanjang  bonda menghidap stroke... bonda sudah tiada apa lagi hanya abah dan anak-anak bonda yang di harapkan...
Aku bersyukur teramat sangat pada Allah s.w.t di berikan adik-adik yang baik dan memahami situasi aku dan bonda..... masing-masing memainkan peranan  sebagai seorang anak....abah tak jemu-jemu di samping bonda...sayu juga aku lihat abah...tabah dan sabar ....


3 comments:

Anum said...

assalamualaikum
singgah pagi

Unknown said...

assalamualaikum TA

Unknown said...

TA mau tanya dong boleh ya,..

mau tanya, TA jadi kirim ke alamat miztia gak?! . takutnya nyasar gitu, soalnya udah berbulan-bulan kan?!. udah dikirim atau belum TA?
maaf ini bukannya ngarep, soalnya TA sudah bilang sendiri kalo mau ngirim ya :) .. jadi miztia tunggu.

semoga sehat selalu ya. jika berkenan dibalas, via email ya => kreasiisengmiztia[at]gmail[dot]com .. ditunggu responnya.
thanks u sahabatku ,.