Ubat Untuk Bonda | Tirana Aduka
Custom Search

Tuesday, October 1, 2013

Ubat Untuk Bonda


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Alhamdulillah semalam..... masanya dah tiba untuk  aku mengambil ubat di Farmasi Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang...
Bekalan ubat Insulin adalah amat penting bagi Bonda aku..
Bertolak dari rumah seawal jam 7.00 pagi terus menuju ke distinasi yang di hajati..
Aku terpaksa meninggalkan Bonda seketika di temani oleh abah..
Alhamdulillah perjalanan aku ke sana lancar dengan tenang... aku berurusan di sana..
Alhamdulillah...
Ramai yang menunggu giliran di sana ( tempat mengambil ubat )..
Aku seperti biasa akan mengambil nombor giliran untuk mengambil ubat Bonda..
Tak sampai 20 minit nombor giliran aku di panggil....
Nampak ramai tapi perkhidmatan yang di jalankan cukup cepat dan pantas..
Alhamdulillah...

Sambil menunggu nombor giliran sempat juga aku melihat sekeliling..memang ramai dan penuh..tak dapat di nafikan..
tapi  cekap di uruskan oleh pihak hospital dan kakitangan yang bertugas ketika itu..
Mungkin rezeki aku pada ketika itu baik...alhamdulillah..
Bekalan yang di berikan untuk  tempoh 3 bulan...memang banyak..
mujur aku ada membawa beg kecil..
kalau tak...payah juga nak membawanya....

Selesai semalam urusan ubat-ubatan Bonda...alhamdulillah



4 comments:

Kakzakie Purvit said...

Alhamdulillah dipermudahkan dan doa kakak moga TA juga dipermudahkan utk menjada bonda semampu boleh...

Anum said...

semoga semua urusan dipermudahkan

Anonymous said...

moga di limpahkan rahmat buat bro...

Bunda_nora said...

Alhamdulillah...