Selamat Tahun Baru 1434 | Tirana Aduka
Custom Search

Wednesday, November 14, 2012

Selamat Tahun Baru 1434

Tahun 1434H- TiranaAduka


Selamat Menyambut Maal Hijrah 1434... 

Dikesempatan ini TiranaAduka Menyusun Sepuluh jari Memohon ampun dan maaf jika sepanjang perkenalan di alam maya ini ada yang tersinggung dan terkasar bahasa dalam komen-komen yang TiranaAduka berikan....Moga Tahun 1434H yang bakal menjelang nanti akan lebih baik dari tahun lalu...amin amin amin.....

Ikhlas
Tirana Aduka buat semua sahabat alam maya..

52 comments:

Anonymous said...

samalah kita ye TA

wantie said...

Salam Maal Hijarh untuk kamu juga Tirana. Sama samalah kita berhijrah ke arah yang lebih baik

ReramaBiru said...

salam maal hijrah.semoga kita dapat berubah menjadi lebih baik dari sebelum nie :)

Anum said...

Salam Maal Hijrah untuk Tirana

TiranaAduka said...

*Kesuma Angsana KA
Orait sis....Thanks sis

*wantie
Begitu juga buat sis wantie....amin amin amin

*BlueiceButterfly
Yup...good...amin amin amin...

*Anum
Begitu jua dari TiranaAduka sekeluarga buat sis anum.....

RIZZNA said...

Salam Ma'al H├Čjrah

Unknown said...

berkunjung disini TA.. Visit back ya..

cik nana said...

Salam Maal Hijrah ;)

Kakzakie Purvit said...

Ngapuro kakak seng akeh jugak dik. Mugo taun iki lebih apik. Wes ono calon angger ok rancanglah tahun iki apik jugak kan...

TiranaAduka said...

*Maz brams
Thanks sahabat ok boleh......

*Cik nana
Terima kasih..begitu jua buat cik nana.Thanks sudi lapangkan masa di blog TiranaAduka

*Kak zakie
podo-podo bakyu ku...
Perghhhhhhhhhhhhhhhh..........calon ape tu bakyu..adoi.......

*Wah wah wah bakyu ku....keprei rancangan arek besanan kambek aku sido opo orak..? ekekekkeke..

mama aini said...

assalam ..slm maal hijrah buat TA juga..

Syazana Zainn said...

Salam maal hijrah :)

Semoga hari mendatang lebih baik dari semalam :)

TiranaAduka said...

*mama aini
waalaikum salam....mama aini
Thanks.....untuk sis jua Tirana Aduka Ucapkan

*Syazana Zainn
Terima kasih...begitu jua buat Syazana Zainn dari TiranaAduka sekeluarga...Thanks sudi lapangkan masa...

QasehnyaRania said...

samalah kita...
selamat tahun batu ta..:)

TiranaAduka said...

*kasihnya rania
Terima kasih moga tahun bru lebih memberi erti yg baik.amin.

Jna marcello said...

Salam Ma'al hijrah

aku HaniAsyira said...

salam maal hijrah jugakkkkk!!

TiranaAduka said...

*jna marcello
Thanks you too jna

*AkuHamiASyira
Thanks ..for you too.

mama aryan said...

salam maal hijrah utk tirana aduka juga
terima kadih sudi singgah blog akak ye

MAMA AINUL said...

salam maal hijrah blogger ^^ dari saya farahin izzati ^^

Chic Na said...

salam maal hijrah juga TA.

TiranaAduka said...

*mama aryan
Sama sama sis

*farahin izzati
Terima kasih sudi dtg

*chic Na
Buat chic na juga

Unknown said...

salam maal hijrah juga buat Tirana Aduka dan keluarga..=)
semoga tahun baru yg mendatang akan lebih baik dr sebelumnya..

TiranaAduka said...

*fatin amalina husna.
Begitu jua buat husna.

teratai said...

Salam maal hijrah utk TA juga, sama2lah kita maaf-memaafi:)

TiranaAduka said...

*teratai.
Alhamdulillah.TA pun begitu.thanks sudi singgah.

♥ wawawawa ♥ said...

salam maal hijrah

follow!

Nur Shaiidah Syaripuddin said...

Salam Maal hijrah Tirana Aduka.
Thankz sbb sudi melawat kat blog sy.
First time melawat kat sini. hehe

Kasih Salina said...

salam maal hijrah buat TA juga..semoga tahun ni lebih dirahmari & diberkati hendaknnya..

a.R said...

amin..amin..amin...ta, doakan tuk sy ye....huhuh....semoga segalanya berjalan lancar... semoga dipermudahkan segalanya utk thn depan juga.....

jaakechik said...

salam maal hijrah jugak dari jaa... :-)

TiranaAduka said...

*wawawa
Terima kasih wawawa sudi dtg.

*Nur Shaiidah Syaripudin
Buat anda jua.
Sama sama
Terima kasih sudi datang.

**kasih saling.
Amin amin amin bgitu jua buat sis salina sekeluarga

*cik muda
Syukur alhamdulillah.moga cepat cik muda dpt jodoh di tahun baru ini.huhuhu

*jaakechik
Terima kasih.. Buat jaa juga tirana aduka ucapkan...

rynas said...

salam kenal...hehhehe...yg kat dalam blog saya tu susu ibu..bukan susu tepung. Saya perah dan masuk dalam fridge.

azieazah said...

Sama-sama TA. Semoga tahun baru ini memberikan lebih kekuatan semangat untuk kita menjadi insan yang lebih baik lagi...

Ain Norainsyah said...

Salam maalhijrah dari ain jugak Tirana Aduka.. Semoga Tahun ini lebih baik dari Tahun Yang Lepas... Insyaallah.. :)

Unknown said...

salam maal hijrah TA.. =)

Tirana said...

Selamat tahun baru...semoga Allah memberkati hidup kita..

p/s salam kenal dari Tirana Mutiara

Izzah said...

salam maal hijrah..
terima kasih atas kunjungan..
salam ukhuwah juga dari saya..
:)

Puan Kutu said...

salam maal hijrah n selamat tahun baru juga..:)

QasehnyaRania said...

salam maal hijrah TA :)

Unknown said...

salam maal hijrah ya

Ruse Sulaiman said...

Salam Maal Hijrah.. Semoga tahun baru ni lebih baik dari yg sebelumnya..

Yaya said...

salam maal hijrah...

Puan Siti said...

salam maal hijrah jugak untuk awk...

Salina Mat Isa said...

Salam kenal dan salam maal hijrah..

Miss Volvo said...

hpy new year ta ^^

Si Matatajam said...

Salam Maal Hijrah TA

Cik Ai said...

salam maal hijrah TA :)
moga tahun ini lbh baik dr tahun sebelumnya..moga tahun ini mberi kita 1001 keberkatan & kebahgiaan.amin :)

insan_marhaen said...

Salam maal hijrah buat TA..TA n3 akak tentang doa akhir dan awal tahun tu adalah n3 tahun 2011..heeee
2011 masa tu=1433

Pwincess said...

Salam Maal Hijrah =D

THE AUTHOR said...

Salam Maal Hijrah Untuk Awak juga...
Semoga kita semua akan menjadi lebih baik dari tahun sebelumnya..amin

a.R said...

Amin..amin..amin tuk doa TA tu....terima kasih..