GHANI ARAFATZ | Tirana Aduka
Custom Search

Friday, January 17, 2014

GHANI ARAFATZ

Aku Mohon Ampun PadaMu YA ALLAH......

Terlebih dahulu ku pohon maaf atas ketidak selesaan di kala aku membuat panggilan telifon pada saudara Ghani Arafatz... ( dia tengah drive masa tu ) sorry bro....

Petang  Isnin yang mendung dan tenang.....
aku dapat no telifon saudara Ghani Arafatz melalui seorang member Hanya berbekalkan nama samaran Ghani Arafatz ...aku tak kisah menelifonnya.....saja nak riki-riki...manalah tahu ada maklumat darinya yang berguna bagi aku...almaklumlah ... aku nie jenis yang peramah...( perasan ) masuk bakul angkat sendiri...
Bukan nak mengurat atau mengatal....jauh sekali nak mengoda.....hahahahhahahahahhahahahah..

Salam perkenalan dari aku yang masih mentah dalam dunia permotoran ini pada En Ghani Arafatz..... yang dah Otai dalam dunia permotoran di Malaysia ini...
Mungkin ini langkah pertama aku untuk meluaskan lagi jaringan persahabatan di kalangan rakan yang sama minat dengan aku...

Sedikit info tentang diri ku ...kuberikan pada En Ghani Arafatz....
Kalau dah sama minat .......memang tak lari dari tajuk....DUNIA PERMOTORAN lah yang kami bualkan....

Buat En Ghani Arafatz... sekali lagi Tirana Aduka memohon maaf.....tak tau bro tengah drive......lain kali TA akan tanya dulu...sama ada di office atau di dalam keadaan pemanduan....
~~Classic Bike TiranaAduka~~





1 comments:

Anonymous said...

sahabat blogger yg mempunyai minat yg sama ke tirana?nama mcm lelaki tp gaya tulis tirana mcm tujukan pd perempuan.,.hehehe...