Rancangan Nak Tilek Anak Che Mid | Tirana Aduka
Custom Search

Sunday, March 3, 2013

Rancangan Nak Tilek Anak Che Mid

Aku masih lagi di hospital menemani ank ku yang seorang lagi...
Alhamdulillah semakin pulih...lepas sorang ..seorang lagi..
Mungkin Ini dugaan aku...sabar dan terus bersabar..
Allah nak menduga aku....... Aku terima dengan hati yang redha.....
Berkat doa semua....anak ku kini semakin pulih...syukur alhamdulillah...

Tak sangka dapat call Che Mid....huhuhuhuhuhu...
suara sedap...patut Qashidah terhebat dia tu...huhuhuhu...
Sekadar coretan di blog ku ni...
Berhajat untuk mengunjungi ank che mid yang kemalangan jalan raya..

Walau pun hari ini aku mis nak kerumah Cik Awin Comel...persiapan telah di buat dengan jayanya..hadiah dah beli sempena hari perkahwinannya hanya menunggu waktu dan ketikanya..
Kita hanya mampu merancang Tuhan yang menentukannya..
Buat Cik Awin...TA ucapkan Selamat pengantin baru...
Buat Che mid.....Insya Allah selesai urusan TA di Hospital....TA akan lawat Che mid..

9 comments:

che mid said...

orak songko wong cepak waeee..mugo2 anak e di parengi waras..

TiranaAduka said...

*che mid
Owalah che mid...terima kasih atas doa che mid...

walah walah che mid........wek anak ei sampean pun koyo ngunu....di paringgi waras...

Jay Ar said...

Memang banyak dugaan menjadi ayah, walaupun sukar di masa mereka kecil tapi ia menjadi kenangan indah waktu mereka sudah besar. Semoga anak TA cepat sembuh..

Putera Dunia said...

Bersabarlah TA, semoga semuanya baik2 sahaja...

TiranaAduka said...

*Jar Ar
Terima kasih orang lama atas nasihat yang berguna...betul tu....
TA ni masih fasa keempat lagi..jauh lagi perjalanan yang harus di tempuhi...
Terima kash atas doa jay Ar..amin amin amin

*Putera Dunia
baik....terima kasih atas lawatan putera dunia......amin amin

Aziela said...

Kenapa dengan anak lanang TA? Sejak bila di hospital? Sama juga macam Qaliesah yer, ada di Salam...

TiranaAduka said...

*Aziela
haah sis sama macam NurQaliesah...dijangkakan hari ni chek out..kalau tak de apa-apa masalah....
ya sis di SALAM

BUNDA a.k.a KN said...

semoga dipermudahkan segala urusan...

Coach Factory said...
This comment has been removed by a blog administrator.