MOTOR BURUK ATUK | Tirana Aduka
Custom Search

Wednesday, October 24, 2012

MOTOR BURUK ATUK


Motorsikal Buruk Atuk TiranaAduka










16 comments:

Anum said...

kalau dah baiki nie comfirm elok

Maiyah said...

buruk tapi berjasa ;)

QasehnyaRania said...

Buruk2 pon otai..hihi

wantie said...

buat cecantik.. kasi gempak!!!!

aku HaniAsyira said...

boleh buat kenangan tuh.. motor yg ada sentimental value

ieja amieja said...

dah siap baiki ke??

C'Jai said...

kalau dah namanya motor atuk ni...agak keluaran tahun bila tu..:)

budi os 19 said...

Wah...pasti sdh banyak jasanya buat si pemiliknya ya tuh sob.. :)

cik azLyzah⊙.☉ said...

classic ape..ramai orang suke pakai motor lame tau^^

boni kacak said...

bro..kalau ada modal, kasi bikin balik..make up cantik2.. sebab motor2 macam ni unik tu.

eita said...

kena upgrade lagi ni....

azieazah said...

Nak jual timbang kati ker.. hehehe

Pykaa Pdott said...

buruk tapi kalau digilap mesti cntik punya la .

Nora Karim said...

mesti banyak kenangan dengan motor tu...

Cinta Misteri said...

takde lah buruks manapun TA. Ni kalu upgrade skit mesti jadi kegilaan tauuuu

Riedaffya ibrahim said...

bile da di upgrade kan...mesti femes la,,