Buat semua pembaca "Doakan TiranaAduka" | Tirana Aduka
Custom Search

Friday, August 3, 2012

Buat semua pembaca "Doakan TiranaAduka"

U/P TiranaAduka Tiada di Blog ketika post ini keudara harap maklum...
Jutaan terima kasih pada yang sudi singgah...maaf dari tiranaAduka








Mungkin Ketika post ini terpampang.....Aku sedang dalam perjalanan ke Hospital
Temujanji dah di jadualkan untuk pemeriksaan selanjutnya
Keatas kaki aku ni....
Kisahnya ada dsini
Mohon semua pembaca Doakan agar semuanya berjalan dengan lancar...
Amin..........




Xray......Kedudukan skru yang di pasang pada kaki kiri
TiranaAduka.....
Plate besi nipis tak kelihatan....
Doktor kata ada di pasang sekali...




Tiga batang sku ini....
Berada dalam kaki 
TiranaAduka...
Sakitnya tak terperi..
Ubat dah makan habis....
Masih berdenyut hingga ke peha..
Nasihat doktor agar banyak Berehat
Aku tak indahkan....
Semangat untuk kembali berjalan
Aku terus membara....
Gambar kaki kiri
Selepas pembedahan

6 comments:

Unknown said...

semoga selamat..seriau tgk gambar xray tu..

TiranaAduka said...

izan mama mia
Terima kasih izan mama mia .....gambar saya la tu sis......jgn la seram.....

Puan Awin said...

harap cepat sembuh, leh berjalan seperti sedia kala ;)

Anonymous said...

moga cepat sembuh ye dik!

insan_marhaen said...

Semoga beri kesembuhan...ujian dalam bentuk kesakitan adalah sebahagian dari cara menghapus dosa2 kecil kita....kan...bersabarlah..

izz iizza said...

camner skru tu leh ada kt situ...ngerinya..