Jatuh Di Timpa Tangga | Tirana Aduka
Custom Search

Sunday, August 5, 2012

Jatuh Di Timpa Tangga

Follow my blog with Bloglovin


Kena Overhool..... 
Tukar engine....je la...senang.. 
endorsh hanya RM150 sahaja
Engine baru seketul...
Recond....Rm......?


Keadaan kereta TiranaAduka
Enginenya dah tak de.....
Tukar engine baru....
Dahlah...tengah cedera di kaki...
Kereta pula nak manja....
Aduh......
Seronoknya Hidup ini

13 comments:

ieyna94 said...

Assalamualaikum..
hidup ini sememangnya bnyak dugaan & cabaran kn =)
sabar itu indah ^_^

TiranaAduka said...

#ieyna94
Waalaikumsalam
memang benar sabar itu sesuatu yang indah dan amat susuh di mengertikan bagi mereka yang belum pernah mengalaminya..
amin

syiela said...

dugaan betul... moga tabah ye

Ummi Iman said...

Askm TA,
Dugaan yg hebat juga ni.. semoga kereta dan tuannya cepat pulih ya. Dia pun manja2 nak raya juga ;)

TiranaAduka said...

#syeila
Terima kasih amin yarobalalamin....

#Ummi Iman
tu la pasal....kene tabah setabah tabahnya...dugaan yang paling mencabar 2012 nie

IntaNBerliaN said...

dugaan bulan pose....

TiranaAduka said...

# Intan
Begitulah nampaknya...semoga tabah saya nie...amin

C'Jai said...

Allah nak beri ganjaran hebat atas kesabaran kita...;)

TiranaAduka said...

#C'Jai
Betul tu C'Jai
rupanya ada maksud yang tersirat....

.::: Princess MOMOY :::. said...

buat sendiri ?
pandai nyer
takpe2 ...lepas ni InsyaAllah rezeki datang mencurah

.::: Princess MOMOY :::. said...

buat sendiri ?
pandai nyer
takpe2 ...lepas ni InsyaAllah rezeki datang mencurah

TiranaAduka said...

#momoy..
Tak delah hantar kedai ...
Bengkel kawan Tirana dari bujang lagi dia dah buat kereta

Aziela said...

Berapa engine baru seketul, TA? Kalau recon, ok ke? Saya tukar 2nd engine, seketul jer dah boleh buat downpayment kereta lain. Tapi, kereta nak bermanja kan...