Kelahiran | Tirana Aduka
Custom Search

Wednesday, July 4, 2012

Kelahiran

TiranaAduka - Kelahiran
Kelahiran
Aku di lahirkan dalam sebuah keluarga yang harmoni dan penuh dengan kasih sayang.......
Berbekalkan cinta yang abadi dan ikatan ijab dan Qabul....maka aku di lahirkan setahun selepas itu....
Menunggu cahaya mata yang pertama memanglah saat yang penuh bahagia bagi pasangan yang baru.......
Apatah lagi lama menanti...baru di Izinkan Allah s.w.t.....

Selamat aku lahir di dunia ini dengan sempurna tanpa sedikit cacat cela..........abah meminta pertolongan sahabatnya Acik Tanjuk dan Acik Noong.......menghantar ibu ku kehospital kerajaan.......waktu 6 jam sebagai penantian bagi abah dan sahabatnya penuh debaran.......Abah dan Acik Tanjuk bersahabat baik dari remaja hingga kini.......begitu jua dengan mak ku.......sama sekolah dengan Acik Noong...waktu di sekolah menengah....Dengan senyuman seorang jururawat keluar dari bilik  rawatan menyatakan.....segalanya selamat ....anak encik berada di sisi ibunya........
Itulah yang abah aku ceritakan pada ku ...ketika aku duduk bersamanya seusia15 tahun waktu tu hari raya ....dengan nada gurauan kami bersembang........saat indah di kongsikan bersama..

2 comments:

~~su manje~~~ said...

ai...sikit je tulis....

Anonymous said...

Does your website have a contact page? I'm having problems locating it
but, I'd like to send you an e-mail. I've got some suggestions for your blog
you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward
to seeing it grow over time.

Take a look at my page - tattoo gallery