Tadika Kemas | Tirana Aduka
Custom Search

Wednesday, July 4, 2012

Tadika Kemas

Zaman Persekolahan TiranaAduka
Zaman Persekolahan memang Seronok
Seronok menginbau kenangan di zaman itu.....
Aku adalah kanak-kanak yang ceria dan riang ketika di alam tu...aku tak pandai bergaduh ..kalau aku di sakat aku akan menangis sekuat hati....hinggakan aku dapat gelaran Budak ciwek.......
Kak Atik atau Kak tik ....sering menemani dan menjaga  aku di sekolah tadika.......buat tahun pertamanya aku disekolah...tanpa bayaran dan  arahan dia sering memerhatikan aku dari jauh........mungkin usia dia yang lebih jauh dari aku mematangkannya

4 comments:

akubiomed said...

Masa sekolah tadika dahulu saya seorang aktif dan suka bergaduh.

TiranaAduka said...

perghhhhhhhhhhhh...!!!!!!
kira otai la masa tu akubiomed nie....?

Unknown said...

kekecik dulu nana nanges jugak,nak masuk sekolah pun nanges..heee

TiranaAduka said...

Tu yang mak bapak kene sekolah di awal tahun nana....ekekekkekeke