DEKAT DI HATI | Tirana Aduka
Custom Search

Tuesday, April 23, 2013

DEKAT DI HATI

DEKAT DI HATI
Alhamdulillah.... sering aku tak lupa pada mereka semua INSYA-ALLAH selagi nyawa di kandung badan takkan ku lupa AL- Fatihah Buat Mereka tak pernah putus setiap selepas solat
Amin amin amin amin....
Agak Semak sedikit ketika TiranaAduka baru sampai pagi tadi
Rumput Yang berzikir....



Semampu Dengan kudrat ku membersihkan dengan tangan sahaja
Biasanya cangkul kecil ku bawa dan
Sedikit minyak kayu akan ku sapu pada
Kicing tersebut

17 comments:

Nurzakiah Hanum said...

al-fatihah

Mas Ipul said...

Kawan saya numpang duduk ya diblog mu :D

lagi cari inspirasi buat nulis artikel..

izin baca-baca yak oke..

Jangan Lupa Mampir ke Blog Sederhana saya..

Salam Blogwalking.. :D

Fiza Rahman said...

Al-fatihah.

cik azLyzah⊙.☉ said...

Alhamdulillah..dah bersih jugak kan...Al-fatihah :)

wantie said...

al fatihah.. dah bersih.

Mrs Velentine said...

al-fatihah..dah bersih dr semak

Mrs Velentine said...

klik2 sini

Aziela said...

Kita pun baru melawat arwah atok minggu lepas.

Kakzakie said...

Kubur siapa ini TA?
Moga rohnya tenang di sana.

Kesuma Angsana said...

Al Fatihah..

Wirda Amir said...

alFatihah..

pusara siapa ni tirana...?hurmmm

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Salam TA..
tgk pd keadaanya agak lama sudah terbiar..
terima kasih buat TA krn tlh terangkan 'rumah' tu..

semoga rohnya dicucuri rahmat.

*milik siapa rumah tu?*

Lissa LaLissa said...

al-fatihah, semoga roh nya di cucuri rahmat. :)

Ainim Suju said...

Al-Fatihah.boleh saya tahu, itu kubur siapa ye?

BUNDA a.k.a KN said...

Alfatihah..

Remy hazza said...

alfatihah.....

syahirah said...

Al-Fatihah. kubur sape ya ?