Sakit dan Pedih | Tirana Aduka
Custom Search

Thursday, April 11, 2013

Sakit dan Pedih

Salam Reader
Up-date terkini di bilik no 307. perkembangan kesihatan TA
http://aku-saya-alam.blogspot.com
Jahitan Pada Luka
TiranaAduka-Jahitan Pada Luka .yang dulu tak di jahit hanya di GAM sahaja..
Terkini di jahit pada pembedahan yang ke
dua ini...
pedih lepas di cuci...

http://aku-saya-alam.blogspot.com
Sebelum di tanggalkan plaster

Sebelum di cuci plaster melekat pada benang jahitan
ngilu juga rasanya bila di tanggalkan plaster tu

http://aku-saya-alam.blogspot.com
Setelah selesai di cuci


Alhamdulillah....selesai...satu bab memcuci luka...tak sakit pun pedih sikit je...almaklumlah luka tapi di luar yang di dalam cuma lubang pada tulang 3 lubang kecil yang memerlukan penjagaan dari segi pemakanan yang betul...
Makan ikan haruan la jawapnya TiranaAduka ni.....berpantang la...adusssssss.....
Sabar....
Terima kasih semua...

TiranaAduka


20 comments:

Nurzakiah Hanum said...

get well soon :)

Aziela said...

Tak apa. TA kan tabah dan kuat semangat. Insya Allah, cabaran kecil saja untuk TA nie.. Stok ikan haruan mesti mudah dapat di Meru tu kan...

ieja amieja said...

semoga cepat sembuh..ngilu plk tgk luka cenggini.

wantie said...

aduh.. sereyaunya tengok. teringat time cuci masa operation dulu.

sabar k. makan ikan haruan tu bagus. selain baik untuk luka, ada omega 3. baik untuk otak jugak.

Jay Ar said...

Rajin2 makan ubat dan jaga kebersihan di tempat luka tu, semoga cepat sembuh....

che mid said...

Kabare dik.. ojo wedik mangan ubat.. ojo pelayonan yo..

Kesuma Angsana said...

tgk pun dah takut dah.. take care yer

Haryati Faizal said...

semoga cepat sembuh ye...TA

Hairul Hafiz Karim said...

alamak ngerinya...semoga cepat sembuh bro..

Riedaffya ibrahim said...

taku sy tengok..selamat berpantang TA

Mrs Velentine said...

Take care TA..ikan haruan sedap bah

Sue-Rya Qistina said...

alahai..ngilu sue tgk.
semoga tirana cepat sembuh ye.
take care!

ANNA MARIANA said...

get well soon k..

Wirda Amir said...

alhamdulillah..tak saki masa cuci tu ye..?mesti nurse tu lemah lembut kerjanya...

Norhaizan hakim said...

Semoga cepat sembuh TA..jangan culas berpantang kalau nak cepat baik.

Bulan Syurga Firdausi said...

ngopo to ki..?

BUNDA a.k.a KN said...

rajin2 makan ubat...jaga pemakanan jangan makan sebarangan..harap cepat sembuh..

Zurina said...

ngilu pulak kita yg melihatnya...nk sembuh kena berpantang...insyaAllah...:)

Hatimi Tahirruddin said...

pergghhh tgk pon dah ngilu ni....apa2 pun semoga cepat sembuh bro...

Remy hazza said...

salam bro.... semoga cepat sembuh!!!