SAYANGILAH BAPA | Tirana Aduka
Custom Search

Saturday, April 27, 2013

SAYANGILAH BAPA


Kunci pintu masuk SYURGA adalah bapa
Syurga itu Dibawah Telapak kaki Ibu

Hargailah IBU kita
 Sayangilah Bapa Kita

14 comments:

Mas Zull said...

assalamualaikum tirana...hormatilah kedua2nya kerana merekalah kita dpt mencium syurga..;)

Miz Tia said...

selamat sore kawan :)

emang bener ya.. kadang seorang ayah jarang dapet perhatian lebih, gak seperti ibu.. :) .

Daddy Ziyyad said...

Tanpa mereka berdua, siapalah kita..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam TiranaAduka..Sis pon dah lama tak singgah kat sini.Sht?
Untungnya masih punya mak..hargai mereka selg mereka masih disisi kita...

Hatimi Tahirruddin said...

yup betul tu bro...hargailah mereka sementara masih sempat...

budi os 19 said...

selamat malam mas triana
kedua nya pun menjadi tempat kramat..untuk meminta doa dan restu

eita said...

dua2 dah takde...

QasehnyaRania said...

tanpa mereka siapa la kita kan..

TA..jumlahnya kecik je.. alhamdulillah

Hanif Idrus said...

Terharu..ada juga entri sayangi bapa..hihihihihi

Jay Ar said...

Jgn malu mengucup ibu bapa ketika mereka masih hidup dan masih mampu tersenyum melihat mereka disayangi. Tak guna cuma mengucup semasa badan mereka sudah kaku dan tak mampu lagi tersenyum....

Remy hazza said...

betul kata bro tirana...ibubapa adalah syurga kita dunia dan akhirat.....

Anonymous said...

Bu güvercinler acayip saya kelebek yahu ..)




Ainim Suju said...

Betul tu. Semoga kita semua sentiasa menjadi anak yang taat pada ibu bapa

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam TA..
yup! cma pun sayang kedua ayah&bonda.. juga menghormati mereka.. :)